TELEFON – wspaniałe, chociaż niedoceniane narzędzie w rękach handlowca. Jak jest wykorzystywany, a do czego praktycznie powinien służyć i jak przy jego pomocy realizować nadrzędny cel handlowca – sprzedaż? Na te i wiele innych pytań odpowiada szkolenie.
Celem szkolenia jest przedstawienie handlowcom, jak efektywnie można i należy wykorzystywać telefon.W efekcie szkolenia handlowcy zrozumieją do czego rzeczywiście służy telefon i będą wiedzieć, jak go używać dla realizacji swojego nadrzędnego obowiązku – generowania oczekiwanego poziomu sprzedaży.
Główne bloki szkoleniowe
Główne bloki tematyczne:
- Rola, przeznaczenie i cele telemarketingu.
- Typy rozmów telefonicznych i procedury zachowań.
- Scenariusze i konspekty rozmów telefonicznych.
- Ujarzmić telefon – geneza i pokonanie lęku przed dzwonieniem.
- Zasady efektywnej komunikacji – wrota do porozumienia z klientem.
- Typy i rodzaje klientów, procedury zachowań.
- Procedury sprzedaży przez telefon.
- Trudne rozmowy telefoniczne.
- Telemarketing – efektywne narzędzie współczesnego handlowca.
Prowadzenie – Krzysztof Fiech